Sunday, November 9, 2008

MULANYA DISINI 1980-1982 Part 2

kerana banyak sangat foto dalam tahun 1980-1982 kena buat part 1 and 2.

alamk foto ni tahun 1979 lah tertinggal keretapi. Ayem(Ibrahim Hashim),Juliza Jais dan Aida.masa ini umur dia orang baru 3,4 and 6 years old. Rumah arwah kamisar ini pun dah tinggal nostalgia.banyak kenangan lama expecially budak-budak muda kampung yang rajin
melepak malam-malam kat rumah ini masa tahun 1980 dan 1981.

Jejaka terhebat kat kampung. sampai sekarang masih hebat.............

Nizam Talib dan mahadir mahadan kat rumah saya.ni member kamceng dari kecil rajin main monopoly dan srabble.(siapa Kata budak kampung tak advance)

Sebelah saya zaini Kassim(ini),Julie Suboh,Suhaibah Suboh , rai kasim dan belakang tu khalidah atau nama gelaran dari arwah atuk -Lobak

foto ni tahun 1981 rasanya masa ada wedding kat rumah arwah mak Uteh halijah(kembali kerahmatullah semalam 11 november 2008) tak ingat siapa yang kahwin most probably hamzah dan hanizah.
sebelah saya muhaili ahmad(dimana kau sekarang) ghazi(akak) zahim,arwah azmi abd ghani,hafiz sama high school muar dan saifuddin ismail
foto kat sekolah pei hwa sg mati masa sports day 1982 . sebelah saya tuan haji yahya taib(yahya store) cikgu ismail abdullah(mail cetek)nasir Ramli(celakanu),Tuan haji isahak kahar(sahak mandung),tuan haji wahab kasim,shafie abu bakar dan leftenan kolonel norhishamuddin amad.yg berdiri pakai baju kuning norhisham ahmad dan sharuddin ahmad.
kenapa aku dan hisham gambar pegang dagu hah?
Sekitar wedding Makcik maizon denga Haji harun tahuun 1981.
first row.. ain,pizah,noli pangku siap tu,mak teh zakiah,isa,akak,milah dan saya
second row....arwah afi,enci,azmah,.....,zahim
third row.. mak chah,khalidah,lin, khalilah dan puzi
belakang sekali ajud
tuan haji idris jadi camera man.


budak lelaki paling kecil duduk depan pakai baju biru tu sekarang dah jadi doktor.Dr Dhiaudin hai Ismail

No comments:

Post a Comment