Tuesday, November 4, 2008

MULANYA DISINI 1970-1976

Foto diambil pada tahun 1970 ketika saya berumur 6 tahun.Bersama anak saudara sepupu saya azmah ali(adik) dan wan Azmi di bus stand bandar maharani Muar.saya ingat lagi wan azmi ni orang kelantan yang datang bercuti bersama bapa saudara saya Abdullah( Atan) masa dia sama-sama training polis hutan tahun 1970. Azmah sekarang berada di canterbury UK buat phd dalam engineering.

Ini gambar kat pintu masuk dapur diambil tahun 1973. kurusnya kaki.

foto ini diambil ketika rombongan Ngah fuad untuk meminang kak faridah pada tahun 1972.kelihatan dari kiri arwah cikgu bahak,arwah pak uda abd hamid,Pak lang zaaba Abd Hamid,Arwah achik Yackob,arwah pak usu Rauf,Arwah Pak Itam Ismail dan cikgu Sulaiman mat cepong or MCKK(mat cepong kaya kebun).
3 budak yang sibuk nak bergambar tu zahim,saya dan razif(14 tahun)

Rombongan meminang baru nak masuk kereta.Budak yang over tu siapa lagi kalau bukan zahim.Skirt pendek atas lutut tu Noorsaadah.yang berdiri tengok orang masuk kereta tu Idris.Lain-lain yang dalam foto ni razif, azmah, arwah makcik Maizon dan bini cikgu sulaiman.


Foto probably tahun 1976 or 1975 tak ingat ambil kat mana tapi rasanya masa pergi rombongan.dari kiri Khalidah, Noorsaadah dan azmah.Kalau sekarang bergambar balik tak muat kamera he.. he...


foto ini pun masa rombongan tahun 1976 or 1975 tapi saya tak pergi. dari kiri Mak Chah,Khalidah,arwah makcik Maizon,khalilah,zairani kadir,huzahim,zainal alam kadir dan zainal ariffin kadir.

No comments:

Post a Comment