Monday, October 20, 2008

OPEN HOUSE 18 & 19 OCTOBER 2008

RUMAH FARIDAH DAN SHAMSUDDIN
Pada hari sabtu 18 october saya attend 2 open house.Mula-mula kat kota kemuning hill rumah my neighbor kat kampung puan faridah hj ramli dan en samsuddin.Rasanya saya tak pernah miss open house dia.This year second time kat banglo baru dia di kemuning hill.

Tahun lepas pun makan kat tempat yang sama sebelah kiri banglo dia.Tetamu memang ramai ada khemah kat luar dan ada pentas nyanyi.Ada pula yang berdangdut.Nash pun turut hadir siap nyanyi lagi.

Kawan-kawan noor yang turut hadir-maya dan burt.

azwan datang bersama wife azlina dan ayusolo@ena.

Pakndak hj Ramli sudah semakin uzur bersama anak bongsunya Masitah or Chitah.

RUMAH HJ ZAINURIN KARMAN

After Kota Kemuning saya ke saujana Impian rumah Hj Zainurin Karman.Kami berjanji akan hadir di sana pukul 5 ptg. saya tiba pukul 4.30 masa tu jumpa Fauzi dan Wife dia Haslina.Sejak graduate 1987 saya tak pernah jumpa haslina ini walaupun sama-sama from Muar.Malangnya tak teringat nak ambil gambar dia orang sekeluarga. 5 anak dia yang sulong kat UTP ambil petroliam Engineering.Haslina Mengajar kat shah alam seksyen 2.

Ketibaan YB Haji Shahrom Md Yassin dengan baju hitam dan estima hitam.

Ketiabaan YAM Tengku Nizam Tengku Ismail bersama 5 dari 6 anaknya.seorang dia tak bawa ada kat asrama tingkatan 2.

YB hj Shahrom Md Yassin dan best friend YB Hj Badlishah talib.

YB hj shahrom,YAM Tengku Nizam,YB Hj Badlishah,saya dan YB Hj Zainurin Karman yang sentiasa maintain kekacakkannya.Saya mengenali mereka sudah lebih 25 tahun sejak 1982.segala pahit manis semasa di syracuse tetap akan menjadi kenangan seumur hidup.

19 OKTOBER Wedding Anak Tan Sri Sulaiman Mahbob.

Dapat call dari hj badli pukul 9.30 pagi inform ada invitation wedding anak tan sri sulaiman mahbob kat taman tasik Putrajaya precint 8. Shahrom dengan Badli kata nak datang pukul 12 tgh. sampai sana pukul 12.15 tapi tak nampak pun bayang kawan syracuse. saya terus masuk jumpa dan salam dengan tan sri..Tengah makan nampak Datuk Hanan dan terus ajak dia makan satu meja.

Datuk Hanan bersama isterinya. Masa ni Hisyam dan Norwiyah datang nak join meja kita orang tapi penuh so dia orang duduk next meja.Masa ini juga nampak abang Yusof ariffin bersama keluarga.Lepas tu baru pak Mat sekeluarga datang. En zakaria pun turut hadir bersama isterinya.

En Zakaria yang sentiasa nampak muda. Apa rahsia dia?

Abang Yusof, zakaria, Mohd Hisham, saya, Pak Mat dan Norwiyah Khadri

RUMAH BOSS EN MOHD ZAIN YUSOF

Bergambar dengan wan azhar sekeluarga dan puan Noorsham


Depan rumah En Zain.Rumah ni jadi tempat shooting SPA Q 2.Nantikan drama ni di tv3 tak tahu bila.


















No comments:

Post a Comment