Monday, October 20, 2008

ALIL dalam Kenangan

ALFATIHAH
AHMAD KHALIL BIN MUSAH 19-08-1982 to 1-10-2008
Dilahirkan di rumah bukit kangkar sungai mati muar pada 19 aug 1982.Saya masih ingat dia dilahirkan dua minggu sebelum saya berangkat ke USA. Tak banyak gambar alil dalam simpanan saya. Pergi kat blog ayusolo@ena untuk lebih lanjut.

Gambar terakhir diambil pada 1 syawal 2008




Gambar ketika berumur 6 tahun bersama keluarga dan saya tahun 1987.


Gambar ketika berumur 5 tahun (1986)
Tahun 2004 gambar diambil selepas kenduri tahlil.
Tahun 2002.Tengah makan selepas tahlil

Pagi raya Kat dapur rumah tahun 2002

sambut birthday kat rumah chah tahun 2004.

sedang bagi bunga telor kat jemaah surau sri damansara.gambar diambil kat rumah saya ketika kami membuat kenduri kesyukuran untuk isteri saya mendapat Phd.
Malam lepas kenduri kat rumah.

Arwah merupakan anak ketiga dari kakak saya Hjh Fadzilah dan anak saudara saya yang ke 6 dari 21 orang.Merupakan seorang yang pendiam dan tak banyak kerenah.
ALFATIHAH

No comments:

Post a Comment