Tuesday, September 1, 2009

KENANGAN SEMASA DI SYRACUSE





SAYA TERIMA EMAIL DARI ROZALLI HASHIM.
Salam, Adib, ingat saya lagi, Rozalli Hashim. Saya terjumpa blog Adib...dan banyak gambar-gambar di Syracuse yang mengingatkan kembali cerita-cerita menarik semasa di sana. Terkejut melihat bagaimana Adib, Shahrom, Badli yang banyak berubah secara fizikal. Teringin nak jumpa rakan-rakan lama. Saya kini bertugas di UiTM Shah Alam di Fakulti Sains Pentadbiran dan Pengajian Polisi sebagai Timbalan Dekan (Akademik). Tinggal dengan keluarga di 50 Jalan Zapin 5A, Bandar Bukit Raja, Kelang, Selangor. Saya kirimkan satu gambar keluarga yang diambil tahun lepas di Genting. Anak yang sulong, Aisyah 22 thn, yang kedua Atiqah 21 (istimewa), ketiga Afifah 17, keempat Azilah 13 (tak ada dalam gambar- camerawoman) dan bongsu Ahmad Nurhadid 13. Terima kasih post gambar-gambar dan cerita dalam blog, saya spent banyak masa melihat dan membacanya. Teruskan ye Dib. Kalau ketemu rakan-rakan, tolong sampaikan salam saya ye. Semoga Allah ketemukan kita jua. Selamat berpuasa. PM Hj Rozalli Hashim019-2121171rozalli@hotmail.com

ID untuk fall 86 dan spring 87 setelah yang lama hilang.

Anak Mohd Tarmizi yang sulong lahir di Syracuse 1986.sekarang dah 23 tahun.Bila nak dapat menantu ni?

Cuba teka yang mana satu abang mad?


Haimi, boleh pinjam baju kotak-kotak tu?

Suka gambar ni sebab dua-dua my best friend.

Tak ada siapa nak dengar dah.... MISG conference 1984.Kalau tak silap saya arwah omar yang ambil gambar ni.


Dengan Megat kat Downtown Syracuse.Megat sekarang kat Ipoh wife dia Ramlah mengajar di Uitm sri Iskandar.

Kat ATM machine pun nak bergambar.baru dapat biasiswa 3 bulan sekali.Mesti pekena Falafel lepas dapat scholarship.



Anak brother Mourad barakat Suhaib.sekarang dah 25 tahun kot.


Bahrain dan Hisham di hotel Chicago.

Adik Suhaib. Nama dia osama

kaki siapa tu?


No comments:

Post a Comment