Sunday, May 3, 2009

EXHSM - JUMPA KAWAN LAMA

SABTU 2/5/2009
Sudah hampir 15 tahun kami tak pernah berjumpa mahupun berhubung melalui telefon.Paling akhir saya berjumpa Mohammad Fadzlon Ayub pada tahun 1994 masa hari persandingan dia di Parit Keroma Muar.Sekarang dah ada 4 orang anak.

Badan ada berisi sikit tapi maintain glamour.

1980 masa tingkatan 4

Saya satu kelas dengan Fadzlon dari tingkatan 2 hingga 5. Lepas SPM dia ke Western Michigan University Kalamazoo bulan Jun 1982.
Sebab lama tak jumpa kami pun berborak cerita kenangan silam.Saya sempat sms ke Jiffri kat Port Sudan bagitau saya ada kat rumah fadzlon.Jiffri terus call dan dapatlah Jiffri berbual dengan Fadzlon.
Saya suka rumah mertua Fadzlon ni kat Parit Keroma sebab rumah lama dan banyak barang antik.Isteri Fadzlon seorang guru di Bukit baru Melaka.

Almari lama yang antik


Kerusi lama.
AHAD 3/5/2009
Saya attend wedding anak saudara Saufi Abd Rahman.Dia ni one year junior kita kat High School dulu.Kalau siapa yang masih ingat dia ni prefect dan class science 1.

No comments:

Post a Comment